footprint-23991_640

סוגי נעליים לתינוק

אם אתם בשלב שבו אתם רוצים לקנות נעל מתאימה לתינוק שלכם אבל אתם רואים מידי הרבה סוגים שגורמים לכם בלבול, אל דאגה, אנחנו נעשה לכם סדר היום.

חשוב מאוד שכל הורה יכיר את הסוגים הבסיסיים של הנעליים המוצעות לגיל הרך וזאת, כדי לדעת מה יתאים לילד שלכם לשלב בו הוא נמצא.

הקו המנחה לכל נעלי תינוקות הוא לאפשר לילד ללכת כמה שיותר בצורה טבעית כדי שתוך כדי הליכה יתחזקו שרירי הרגליים שלו ותהיה לו צורת הליכה נכונה. 

במקרה שהנעל אינה תומכת בהליכה של התינוק הוא יצטרך לשנות את ההליכה על ידי הנעל מה שעלול לגרום הליכה עקומה לטווח הארוך. 

אז אלו סוגי נעליים יש לתינוק? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

סוגי נעליים לתינוק:

כאשר מדובר על נעליים לתינוק ישנם כמה שלבים שהתינוק עובר עד שהוא יכול לנעול נעליים רגילות כמו שלכם. מכיוון שבגיל זה שרירי הרגליים עדיין רכים ולא מספיק חזקים נדרשת הרבה הליכה טבעית של הילד כדי לעצב את ההליכה שלו כראוי ולחזק את שרירי הרגליים.

זהו השלב הראשון. בשלב זה מה שיתאים לתינוק אלו נעלי טרום הליכה שלפעמים נראים יותר כמו זוג גרביים אבל זה בדיוק מה שהכי טוב לתינוק. 

נעליים שמצד אחד יגנו על הרגל שלו כאשר הוא דורך על דשא וכדומה ומצד שני שלא תהיה להם צורה שמקבעת לו את הרגל. הוא אמור להרגיש חופשי עם הנעליים הללו. זו הסיבה שהמשקל שלהם גם הוא צריך להיות אפסי.

בשלב השני יש נעלי הליכה שהם כוללות כבר סוליה משמעותית יותר אולם החלק העליון שלהם רך מאוד וזאת כדי לאפשר הליכה חופשית למרות הסוליה. 

משם, השלב השלישי הוא כבר נעליים רגילות כמו כולם.

שתפו את הפוסט עם חברים

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

מוזמנים לכתוב לנו בכל עת

אולי יעניין אתכם?

יתרונותיהן של טרמפולינות

טרמפולינות מזכירות לנו בדר”כ את תקופת הילדות, תקופה בה היינו נוהגים ללכת ללונה פארקים וליהנות ממתקני השעשועים השונים, אך טרמפולינות הם לא רק לילדים, ישנם

קרא עוד